9.1.2011

vesi sadetta keskellä tammikuuta?

Hjellou!

Olin perjantaina viettämäs tyttöjen iltaa Even ja Ellun luona, oikeestaan oli tosi kivaa! Oltiin pulkkamäes ja otettiin kuvia ja laulettiin singstaria! ;) (Pulkkamäest tulee myöhemmin kuvii, kun en oo vielä saanut niitä kuvia) 

Aamulla mä luulin, että oon reipas, mut en ollukkaan, oli mulla se herätyskellokin pääl, mut en sitte noussukkaan viel sillon. Oli niin masentava ilma et ois tehny mieli vaan jäädä sängyn pohjalle makaamaan, mutkun ei voinut..
Tänään oli se kauan odotettu N2 sarjan kaudenavaus peli Maskun  Katajaa vastaan, jossa jopa mä pelasin kokoajan.:o Jos pitäis kuvailla sitä peliä yhdellä lauseella niin sanoisi, et ens kerral sit voitetaan ne!

Oon muuten huomannu, et mul on viha-rakkaussuhde mun puhelimeen, toisaalta rakastan sitä ja toisaalta taas en. Vihaan, tossa puhelimessa sitä, kun se lagailee välillä ja sitä kun en osaa opettaa sille uusia sanoja. Sitten taas rakastan sitä, kun siinä pääsee nettiin ja meseen, koska mulla tosiaan on käyttöä tolle netti toiminnolle, ku välillä pitää päästä kattomaan sähköpostit. Oon kyllä tosi tyytyväinen mun tähän puhelimeen.

Huomenn alotan ihan tosissaan sitten ton työelämän, or not ?! 
En kestä edelleenkään tätä tietoisuutta mun työtehtävästä, inhoon tällästä epätietoisuutta, toivottavasti saan huomenna vastauksen kysymyksiin. Huomenna ihan oikeesti aijon kyllä lähteä kouluun päin talsimaan, mun on pakko palauttaa noi klasun objektiivit, vaik en muuta tekiskään siellä.

btw missä luuraa mun gigantista tilaamani 2 teran ulkonen kovalevy?!?!

Girl's night

Girl's night

KESÄKESÄKESÄ

KESÄKESÄÄÄÄ
 
P.S. Mulla on ikävä kesää miksei se voi olla täällä jo? :(


-Mile


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti