1.1.2011

2011

Täst on sit hyvä lähtee uuteen vuoteen! Ensinnäkin mul on jo melkeen se mun tekemä kaulahuivi valmis, enää vaan parikierrosta ja sitte lankojen päättely ja sit vedän päät yhtee ja jes valmis!! 
Tänä aamul oli mukava herätä ku Salla ja Teusa riehu tääl jo kymmenen aikaa ja muut kuorsas viel 12 aikaa. Äitil ja iskäl on varmaa aika mukava darra ku on ollu nii hiljasii aamul!  :D


Meijän uusvuos meni aika rennois merkeis, olin Ellun ja Even kans. Melkee missattii koko uudenvuoden ilotulitukset ku katottiii nii tiiviisti telkkarii. :D Lähettiin tasan 00.00  kävelemään kohti Jaakkolan kenttää ja ku oltii siel, ni kaikki mahtavimmat raketit oli jo ammmuttu :( Noh ei se mitään! En ees muistanu tehdä mitään uudenvuoden lupauksiakaan, noh mut ehkä taas sit ensvuon. 




Nyt kuviii eilisestä:D




Mun kaulahuivi is almost ready!! 

Elluuu<3




Seottiiin täysin

Evee & Elluu <3





Simmone uusvuos mulle jepa, mä kiitän ja kuittaan.


-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti