26.1.2011

Oh great!

Kyl koulu on mukavaa! Rupee ihan itkettämään ku katon mun lukujärjestystä, maanantai: 17.30-18.55, tiistai: 9.30-16.55, keskiviikko: 9.30-16.55, torstai: 9.30-18.55, perjantai: 8.40-15.55.
Sanoisinko, että kyllä vituttaa... Kaikenlisäks vielä se, että meidän ihana rakas opintosuunnittelijamme on laittanut mulle pelkkää äidinkieltä maanantaiksi, kyllä vituttaa tulla tunniksi kouluun maanantaina, ois vielä samaan aikaa treenit samoin kuin keskiviikkona, myös torstaina ja perjantaina!! HEHE on se kivaa olla koulussa täällä jumalanseläntakana! Oikeastaan vituttaa vaan se, että keskiviikkona mulla menee neljä tuntia päällekkäin,siis mitä mitä?! Rakas opintosuunnittelija on varmasti nähnyt mut neljänä! 
No mut se siitä sitten, täytyy vaan ruveta sumplimaan aikatauluja...

Eilen olis pitäny olla siivoustarkastus, tai noh semmonen olikin, mut meijän mökki ei vissiinkään päässy siitä läpi, hehe HUPS :D En jaksanu ruveta imuroimaa enää sillon koulun jälkeen maanantaina :D

Eikä toki vituttanut taas ku alko photoshop kurssi ja mulla tosiaan katos se melkeen 90 000 kuvaa! Nyt mulla ei sit oo oikeestaa melkeen mitään kuvii mitä voisin muokata :(

Kattelin  taas jotain vanhoi kuvii:D



-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti