4.1.2011

Kaulahuivi vihdoin valmis!!!

Jes mun kaulahuivi on valmis siis viimein, ajattelin kyl alus, etten saa sitä ikinä valmiiks.:D
Mul piti tosiaan alkaa ne työt eilen, mut oon niin laiska ja aikaansaamaton ihminen, etten oo saanu tehtyy yhtään mitään. Mistä mä edes tietäisin, että mikä ihme on asiakasrekisteri ja miten ihmeessä mä semmosta ees voisin ruveta tekemäänkään. 
Oon ihan turhautunut koko tähän työssäoppimiseen, voisin lopettaa työt vaikka heti. Ja mikä ihmeen työssäoppiminen, minä ainakaan oo mitään oppinut, ehkä ainut asia, jonka oon oppinut tässä parin kuukauden aikana on se, että pitäs olla oma-aloitteisempi joskus. Musta tuntuu, etten oo tehny töitä yhtään tämän jakson aikana. Ainut työ mitä olen tehnyt tällä jaksolla oli siellä raksalla, kun en ollu viel saanu työpaikkaa mistään oman alaan liittyvästä paikasta. 




Kaulahuivi

Ostin itelleni joululahjaks nämä 


Kaulahuiviii 


-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti