1.12.2010

Kaari Särvä = Sääri Karva

Eilen oli kyl niin paras päivä mitä vähäänaikaan on ollu. Oltiin Sanpun ja Pihvin kaa tekemäs "töitä" opistol, noh lähettiin sitte varttii yli kahden bussil keskustaa chillailee ja shoppailee (taas) :D Bussimatkal juteltii mukavii ja noh en tiiä mist mulle tuli mieleen sukunimet ja nimet yleensäkin. Juteltiin siis sit vähänaikaa tosissaa sukunimist. En vois esim ikinä kuvitella, et Suvi ois vaikka Virtanen tai jotai. Sit Sanpul tuli vaan mielee, et mul sopis vaiks joku Korpinen tai joku en nyt muista mitä Sanppu sano, mut kumminki ja sit tää keskustelu kehitty ja ruvettii sit jutteleen   iha etunimistä. Sanppu kerto semmosen tarinan, et niitten iskä ois halunnu antaa Sannamarin nimen tilalle Mercedes, sen takii vaan et sil ois ees yks oma mersu elämässään.
Sen jälkee Sanppu sit kerto semmosen tarinan, et jos sen nimeks ois tullu Kaari (en tiiä mite ois kirjotettu) Särvä ni se ois ollu toisin päi Sääri Karva! ja sitä sit kyl naurettiin niin viimist päivää et mul tulvi iha silmätki, eikä loppuu meinannu tulla!! XD

Sit kun lopulta päästiin kaupungille ni mentii eka Ginaa mistä mä ostin yhe keltasen t-paidan mis luki Michigan. Mun oli iha pakko ostaa se ku se oli eka 9,90 mut niist oli -50% ni sit se oli 4,90e. Sit taidettii kierrellä iha jokapaikas ja lopult ku meil kaikil kurni masu ni lähettii sit suuntaamaan hesel päi! :D
Sielläkin suvi sai mun kyynerpään naamaansa eli kerrassaan hyvi meni! :D


Noh tänään sitte onkin eka päivä joulukuusta ja mä tänää laskeskelin Kuusistos, et mul ja Pihvil on enää 12 päivää töit enne lomaa :D
Unohdin iha kokonaa et huomen on Sallan synttärit ja huuupsis mul ei oo sil lahjan lahjaa! Noh samapa tuo ei sekää oo ikin ostanu mul lahjaa.
Aamul ennen töitä kävin ostamas itelleni ruuat töihin ja ostamas kaks lankakerää, et saan alotettuu mun ikuisen projektin, joka on kaulahuivin tekeminen :D
Tänään oli siiis niiin tylsä päivä töis, etten oo tylsempää nähnykkää. Eka ku menin sinne ni Nina oli varmaa puol tuntii sil koneel mil mun piti tehä töitä. Sit tajusin ku Nina rupes puhuu jostai DVD :n purkamisist ni et eihä mul ollu niit ees mukaan joten hyvä minä! (Y) Eli lisäsin Facebookkiin jotai kuvii vaan ja sitte lähetin laskun asiakkaalle. Sitte huipennukseks taas tein niit joulu esittei joku 150 kpl ja sit yhes vaihees tajusin et olin vähä seonnu kääntämisis joten sit tuli simmosii mutanttei, mis oliki  molemmil puolil samat tekstit! (alempaa on kuva näist mun söhellyksist)
Töitten jälkeen käväsin nopeest ostamas itelleni parit korvikset ja yhen valkosen pitkähihasen. 



Mun ikuisen projektin langat ja sit korvikset jotka ostin.

Mun söhellykset! 

xoxo Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti