30.11.2010

Jäätävä kylmyys ja laiskotus!

 Aamul ku mä lähin kotoot joskus vähän yli kymmenen pysäkil ni oli mukavat 20,5 astet pakkast, oli muuten pikkusen nenukki jääs ku jouduin oottaa pysäkil joku melkee 10 min!
Oltii Suvin kaa hakemas Clas Ohlsonilt jotai nauhoi Ninalle sen videokameraan ja sit käytiin nopee H&M:s ja kappas ku näin siel aiivan ihanan karvalakki pipon, mut se oli vähä liian pieni. Ni siin oli vieres sit simmonen mummon reikä pipo ni ostin sen ja eikä se maksanu ku 9,95 e!
Ku olin kassal ni se myyjä kysy et haluunko mä lahjottaa 95 centtii unicefil tai punasel ristil, no mä tietty olin et en, koska en mä haluu mun pikkusii hilui antaa hyväntekeväisyydel ku ei itellänikää oo kauheest rahaa!
 Nyt ollaan koulul "tekemäs töitä", mut ei olla kyl saatu paljookaan aikaseks! Tehtiin me sentään laskun Robertsille, tai siis mä tein ja Suvi feisbuukkaili vieres. En pysty kyl lähettää laskuu viel ku en oo saanu sähköpostii sielt viel takasi!
Onneks lähetään 14.15 bussil takas kaupungil ja mennää shoppailee!XD

Hohhooi huomen pitäs mennä Kuusistoon tekee töit, mut Suvin nyt päättiki ettei hän ainakaa oo tulos sinne, vaik Haikka on tulos tekee Suvin sopimuksii sinne! 
Eli vooii perse joudun sit ite olee siel TAAS yksi! :(


Suvi piristi mun päivää näil riemurasian mahtavil kuvil !
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=75868&c=5http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=74483&c=5

Fiilis biisi! 
http://www.youtube.com/watch?v=PkQ5rEJaTmk




Teki mieli lisätä jotain talvikuvii ni täs niit on nyt!





xoxox Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti