14.12.2010

Suddenly my eyes open ...

En oo siis vieläkään palautunu viikonlopust, oon vielki niin väsyny:s
Eile illal kaikenlisäks mun ulkonen kovalevy hajos, yritin sitäki korjaa eile joskus puol yhen aikaa. 
Perjantain oltiin tosiaan kuvaamas Jorma-ryhmän esityst Robertsin pikkujouluis. (alempaa kuvii sielt)
Viikolloppun oltii autos simmoset 1200 km, eli ihan kevyt määrä ja sillai! Nukuin jopa kakstuntii ennen  lähtöö sillo lauantai yöl. Onneks kumminki sain autos nukuttuu parisen tuntii. Oltiin perillä jo 11 aikoihin. Eipä sitte lauantaina muuta ollukkaan, kun ne Tarmon hautajaiset. Mä tietysti kuvasin ne ja sain palkaksi jopa 40 e ;) Meil oli viel sit hautajaisten jälkee 350 km matkaa sinne Nurmoo, ku mentii sinne yöks. Oli ihan mukava ilta, äiti ja iskä vaan jutteli hilun ja tapsan kaa ja mä datailin :D Mentii nukkuu joskus puol 2 ja herättii 7, joten seki yö jäi liian lyhyeks. 
Sunnuntai oli sitte Ellan ja Benen tanssikisat ja ne meni tosi hyvi saatiin hopee pokaali ;)

En pysty nyt laittaa kuvii kisoist ku mun ulkonen kovalevy hajos, ni en saanu niit kuvii kouluu mukaa:D


Täytyyhän töissäkin kuvii ottaa ittestään

Täs tulos: mä ja Suvi talsittii puol tuntii jossai hornan persees et löydettii pysäkki mil tulee ees bussi!
 P.S ( Mummo lumessa!)

(vas.) Toni  (oik) Harri




Makroiluu 



Ah mikä biisi<3

Hurts-Illuminated


-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti