25.3.2012

Viikonloppu ja sängynpohja

Heip,
Tää viikonloppu on mennyt ihan sängynpohjalla. Mä en ollut kyllä kipeenä, mutta otin osaa, kun M:llä oli angiina. Mulle on kovasti tulossa flunssa. Mä oon vaan koittanut juoda teetä ja ottaa rennosti.

Lauantaina ei oikeestaan tehty mitään, syötiin ja nukuttiin. Mä koitin kovasti kirjottaa opinnäytetyön aikataulua, loppujen lopuksi sain kirjotettua pari viikkoa siihen, enkä muuta. Hyvin toiminnallinen päivä siis. Tulin sitten yöksi kotiin.

Tänään käytiin kahdessa asuntonäytössä! Vau toinen asunnoista oli niin ihana, jos olis mahdollista vain ni ostaisin sen pois. Valitettavasti se on ehkä vaan turhan kallis:(
Toinen asunto sitten olikin ihan toista luokkaa.. Eli siis pohjaratkaisu oli todella epäkäytännöllinen. Loppu päivä vaan loikoiltiin. Rakastan näitä rauhaisia loikoilu sunnuntai päiviä!:)

Nyt meen nukkumaan, öitä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti