21.3.2012

Opinnäytetyötä ja rentoilua

Heijssan,
nyt on sitten vihdoin ruotsin koe suoritettu ja taisinpa läpäistä kurssin. Ihanaa, taaas yksi aine vähemmän! Enää on jäljellä se stressinaiheista suurin eli opinnäytetyö, voi iiks! Mä oon vihdoin saanut päätettyä aiheenkin, ehkä hieman viimetipassa, mutta kuitenkin sain päätettyä sen, se on tärkeintä. Nyt on kuukausi aikaa saada työ kasaan ja tämän jälkeen teksti palautetaan äidinkielen opettajalle.

Tää päivä on mennyt oikeastaan ihan makoillessa, ainiin katsoin mä muutamat asunnotkin ihan vaan muutenvain. Ollaan vaan katsottu telkkua ja oon kärsinyt kamalasta päänsärystä, joka vihdoin ja viimein yhden panadol hot:in jälkeen sekä yhden ibusalin jälkeen lähti. Luulen, että oon tulossa kipeeksi. M on jo nyt flunssassa, hänellä on kurkku niin kipeä, että jo pelkkä nieleminen on tuskaa. M kovasti uhkasi, että menee huomenna töihin. Oon kyllä ihan sitä mieltä, että herra jää kotiin nukkumaan mun kanssa koska mulla on vapaapäivä :D Nyt me kyllä jo mennään tonne sängynpohjalle makoilemaan:D

Hyvät yöt ja adios!

-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti