23.11.2010

Work, work, work

Jeee, sain eilen myytyy ekan esityksen! Pian pitäis ruveta tekemään laskutust sille, mut en ees tiiä hintaa, et en pystykkää tekee laskutust viel. Oon muutenki vähän pihal viel, et mitä mun pitäs ees tehdä! :o
Oikeestaan on ihan kiva, ku pääsee tekee jotain "haasteellisempaa" tai erilaisempaa, mä jopa rupeen tykkäämään täst työst. Aluks kyl luulin etten uskaltais soittaa mihinkää, mut kyl mä nyt jo uskallan xD Onneks tää tekeminen on vähän vapaampaa, sillai ettei ketää oo kokoajan hengittämäs niskaa, en kestäis simmost, jos oisin simmoses työs!


Oltiin lauantain Suvin kans vähän jakamas Jorma-ryhmän esittei kaupungil. Tuli kyl tehtyy vähän muutaki ku vaan jaettuu esittei oltiin vähä samal myös shoppailee ;) Sillon en kyl oikeen ostanu mittää muutaku simmoset pinnit mis oli vaaleenpunaset "timantit".
Oltiin kans sit lauantai vähä kuvaamas Jorma-ryhmän esityst, onneks sielt tuli iha onnistunei kuvii vaiks siel oli aika pimee ja sit jos ne laitto enemmän valoo ni se valo tuli suoraa esiintyjien takaat, joten oon iha ylpee jos niist tuli ees jonkun näkösiii! 


Oon iha rakastunu näihi Ke$han uusii biiseihi <3

Ke$ha-Boys Like You
http://www.youtube.com/watch?v=OHQMSjqH7c4&feature=BF&list=QL&index=21

Ke$ha-Bad Dream
http://www.youtube.com/watch?v=Hn0bAxrGaMA&feature=BF&list=QL&index=22 




                                           Tämmösii kuvii tuli kans vähä otettuuu !








                                         Täs tulee nyt pari photoo Jorman keikalt!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti