19.4.2012

Heips,
tällä viikolla, ei oo tapahtunut mitään erikoista oon ollut vaan töissä ja käynyt nopeasti kääntymässä koululla. Nyt oon koululla taas pari tuntia ja sit viideltä pääsen kotiin. Tänään mä ihan oikeesti meenkin jopa ihan omaan kotiin. Onneks murunen tulee piristämään mun päivää sitten illalla.:)
Huomenna on taas työpäivä, onneks se kestää vaan yhdeksästä kahteentoista. Ihan mukavan lepposaa siis. Työpäivän jälkeen mä ehkä meen tapaamaan paria kaveria, joita en oo nähnyt pitkään aikaan. Sit hiukan illemmalla mennään katsomaan Eemiliä, joka on maailman suloisin kaks vuotias:)
Taas pari kivaa biisiä tähän loppuun:
Gossip-Perfect World
 http://www.youtube.com/watch?v=9T5a3Zjasic&ob=av2e
Jennifer Lopez - Dance Again

Eipä mulla ollut enää sen enempää kerrottavaa, joten heipsuli!

-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti